INFORMACIJE+385 1 34 45 497

 

 

Pomoć i najčešća pitanja

 

 

Trebate li pomoć sa reklamom na internetu? Pronađite odgovore na vaša pitanja u jednoj od sljedećih kategorija.

 

 
 

Što je Etarget?

Etarget je oglašavačka mreža koja pretražuje potencijalne klijente vaše tvrtke na i dovodi ih na vašu web stranicu.

Etarget na više od 300 hrvatskih stranica postavlja svoje oglase oglašivača. Tekstualni PPC oglasi se pojavljuju besplatno, plaćaju se samo za interes potencijalnih kupaca, odnosno samo za klik korisnika na oglas. Baner reklama se plaća po cijeni od 1000 prikaza, pri čemu se ne plaća za klikove.

 

Koje druge oglase nudi ETARGET?

1.      PPC tektualni oglasi – tradicionalni tekstualni oglasi s tri reda teksta i malom slikom koji se pojavljuju u grupama oglasa ili zasebno u inovativnom i uvećanom formatu kada slika ima dominantan položaj u oglasu i podseća na baner, gde reklamni tekst i web adresa ostaju prikazani, kao i način plaćanja (plaćena za klikove, a prikazi su besplatni) koji je isti kao i za manje formate PPC oglasa.

 

Što slijediti u statistici:

  • Stopa kretanja klikova, tj. odnos klikova i prikaza - CTR u postocima
  • Prosečna cijena za klik (CPC)

 

2.      Baner i video reklama – ove vrste reklama nazivaju se i display reklame (vizualni prikaz). Mnogi oglašivači za reklamne oglase koriste sliku ili videozapis, a ne tekst, i potrošnja na prikazivanje takvih oglasa u svetu, a i u Hrvatskoj konstantno raste, i čak manje tvrtke i mali oglašivači koriste ovu vrstu oglašavanja. Prednost banera je raznolikost formata, dobre pozicije na stranici i veća interaktivnost koja povećava pozornost korisnika (mogu biti pokretljivi, čak i 3D). Banersko oglašavanje također uključuje dugme za pozivanje na akciju koje potiče korisnika za klik (npr. kupiti, sudjelovati, prijaviti, kontaktirati nas, više informacija itd.). Razlika u odnosu na tekstualni oglas također je i u obliku plaćanja. U ovom slučaju plaćate za 1000 prikaza, a klikovi su besplatni.

 

Što pratiti u statistici:

  • Stopa kretanja klikova, tj. odnos klikova i prikaza - CTR u procentima/span>
  • Prosječnu cijenu za 1 000 prikaza (CPM))
  • Uspješnost licitacije – važan parameter za praćenje uspješnosti vaše display reklame (banera, videozapisa) izražen u postocima. Što veći postotak imate, to su vaši oglasi više konkurentniji u smislu ponuđene cijene za 1000 prikaza.

 

3.      Reklama u mobilnim uređajima – prilikom postavljanja kampanje imate opciju odabira uređaja na kojima će se oglasi prikazivati. To vam omogućuje da se obratite svojoj ciljanoj publici i dosegnete i one koji su bliže mobilnim uređajima kao što su pametni telefoni ili tableti. Kako broj korisnika mobilnog interneta stalno raste, potražnja za mobilnim oglašavanjem povećava se prirodno.

Prikazivanje reklamnog oglasa na više portala odjednom?

Sdovoljno je da napravite samo jedan oglas u našem sustavu da biste se uvjerili da će se vaš oglas prikazivati na više od 300 hrvatskih stranica, na Google-u koji je najveća tražilica i Facebook društvenoj mreži.

Etarget je ciljana reklama

Etarget nudi više načina za ciljanje oglasa. Prema tome koji ste izabrali, naš sustav prikazuje vaš oglas samo na odabranim stranicama ili odabranim korisnicima.

  • ciljanje na sadržaj: ciljanje na područje, interesna publika, ciljanje prema ključnim riječima (samo PPC oglasi), ciljanje prema stranicama (samo baneri), ciljanje prema kategorijama stranica
  • ciljanje na korisnika: retargeting, dynamički retargeting, mapa soc-demo, biznis retargeting, ciljanje prema spolu

Kada plaćate za klik, a kada za prikazivanja?

PPC oglasi prikazuju se besplatno, plaćate samo za interes potencijalnih kupaca, tek kada kliknu na oglas. Baner oglasi naplaćuju se za 1.000 prikaza, ali za klikove ne plaćate. Saznajte više o cijenama ovdje.

Jednostavnost kreiranja oglasa?

ETARGET oglasi se mogu kreirati brzo i jednostavno nakon registracije i pristupa vašem korisničkom računu. Ne morate da šaljete nikakve narudžbine i čekati na aktivaciju. Za pokretanje kampanje dovoljan je minimalni kredit od 400 kn, a ako koristite najbržu opciju, plaćanje karticama, možete započeti oglašavanje u roku od nekoliko minuta.

Trenutna statistika, mogućnost potpune kontrole cijele kampanje

  • kontinuirani pristup svom korisničkom računu korišćenjem korisničkog imena i lozinke
  • mogućnost da se bilo kada mijenja reklama, tekst i slika
  • pristup ažuriranoj statistici uspješnosti kampanje, točan pregled koliko je korisnika vidjelo oglas i koliko ih je na njega kliknulo. Statistika se ažurira na svaka 2 sata.

Etarget za razne marketinške potrebe?

Etarget internet oglašavanje možete koristiti u mnogim situacijama, bilo da želite prodati proizvod, podići svijest o vašoj robnoj marki ili uvećati svoju e-bazu podataka.

Zašto se oglašavati izravno preko Etarget reklamne mreže

  • Jedinstveno postavljanje oglasa. Oglas unosite na jedno mjesto, a pojaviće se na nekoliko desetaka do stotina stranica.
  • Ciljanje. Reklamna mreža precizno bira mjesta na kojima se nalaze vaši klijenti.
  • Pregledni izvještaji. Dobijte pregled prihoda vašeg oglasa na jednom mestu.

Kako započeti oglašavanje u Etargetu?

Dovoljno je registrirati se ovdje.

Sustav je jednostavan i pregledan, kreiranje prvog PPC oglasa traje samo nekoliko minuta. Potrebna vam je slika veličine 488x256 piksela i tekst sa tri reda (110 karaktera) koji najbolje opisuje vaš proizvod ili uslugu. Dio tekstualnog oglasa je također i adresa vaše web stranice koja će izgledati privlačno i lijepo uklopljeno u oglas.

Nisam pravna osoba, mogu li se registrirati?

Da, ova usluga je dostupna i fizičkim osobama. U koloni "Naziv tvrtke" unesite svoje ime i prezime.

Gdje se točno prikazuje Etarget reklama?

Etarget oglas se pojavljuje na više od 300 hrvatskih internet medija, web stranica, tražilica, kataloga i web stranica od interesa.

U kojim državama je moguće oglašavanje putem Etargeta?

Etarget posluje u sedam europskih država.

Lista zemalja: (nakon klika na zemlju otvoriće se stranica Etargeta na odgovarajućem jeziku)


Slovačka
Češka
Mađarska
Hrvatska
Srbija
Rumunjska
Bugarska

Kako Etarget odabire oglase za članke?

 

Oglas za dati članak Etarget bira između nekoliko desetaka oglašivača putem aukcije. Za odabir Etarget naročito uzima u obzir tri faktora:

  • relevantnost ključnih riječi;
  • CTR - stopu klikova;
  • cijenu za klik/1000 prikaza.

Šta je to vremenski raspored prikazivanja?

Etarget nudi opciju određivanja točnog rasporeda prikazivanja oglasa. Vremenski raspored će osigurati da se vaši oglasi prikazuju samo u određeno vrijeme

Da bi se oglasi prikazivali samo u određeno vrijeme, potrebno je postaviti točne intervale u tablici. U razdoblju kada su oglasi postavljeni da se ne prikazuju, oni će automatski biti pauzirani.

Posebno preporučujemo ovu opciju ako želite da vaši kupci stupe u kontakt sa vama. Može biti beskorisno da kampanja bude aktivna kada netko Túto možnosť odporúčame využiť najmä vtedy, ak chcete, aby vás zákazníci kontaktovali. Je zbytočné, aby reklama bežala vtedy, keď nikto nie je v kancelárii.

Kako kreirati idealan oglas?

Idealan oglas bi trebao biti prvenstveno privlačan vašim potencijalnim kupcima. Stoga, njegov bi se sadržaj trebao podudarati što je više moguće s proizvodom koji nudite ili uslugom koju će vaši kupci naći na vašoj web stranici

Kao ključne riječi, odaberite riječi koje su najrelevantnije za ponuđeni proizvod. Na primjer, ako nudite hladnjake, koristite reči kao što su hladnjak, hladnjak sa zamrzivačem, zamrzivač, hlađenje hrane, bijela tehnika, hlađenje pića itd.

Zatim možete postaviti cijenu klika prema vašim mogućnostima.

Kako kreirati idealan oglas - retargeting?

Idealan oglas treba prvenstveno atraktivnošću privući vaše potencijalne kupce. Stoga njegov sadržaj bi trebalo odgovarati proizvodu ili usluzi koju vaši kupci mogu pronaći na vašoj web stranici.

Zahvaljujući retargetingu dolazite do ljudi koji su već posjetili vašu web stranicu. Zbog toga napišite oglas tako da podsjetite kupca na vas i vaše proizvode. Na primjer, ako imate kampanju kreiranu za određeni proizvod, kreirajte retargeting oglas za isti proizvod.

Ako imate na web stranici više retargeting kodova (npr. više proizvoda), prilagodite tome i oglase koji su povezani sa ovim kodovima.

 
Rječnik pojmova

PPC

alebo platbaili plaćanje po kliku je oblik plaćanja kontekstualnog oglasa i oglasa u tražilicama. Oglašivač ne plaća za prikazivanje oglasa, već samo kada potencijalni klijent klikne na njegov oglas i tako dođe na web stranicu.

Ostali nazivi: pay-per-click, CPC, cost-per-click

CPM - cost per mile ili cijena za tisuću prikaza

Cijena oglasa izračunava se za 1000 prikaza. U vašim postavkama odaberite cijenu CPM koji se smatra vašom najvišom ponudom na aukciji u realnom vremenu. Sami odlučujete koliko plaćate za vašu kampanju i definirate intenzitet i doseg vaše kampanje.

 

CTR - click through rate ili stopa klikova

je međunarodno korišten standard za mjerenje online oglašavanja. Obično se navodi u postotcima i odgovara na pitanje: Koliko posto ljudi koji su vidjeli moj oglas su i kliknuli na njega.

Primjer:
CTR 0,3 znači da je od tisuću prikaza oglasa na njega kliknulo tri korisnika.

Za reklame na tražilicama, kao ni za kontekstualno oglašavanje, oglašivač ne plaća za prikazivanja. Platit će samo kada netko klikne na njegov oglas.

 

RTB - je model aukcije za kupnju oglasa

Kupuje se svaki prikaz za oglašivača – impresije iz više reklamnih mreža u realnom vremenu. Kupnja se odvija u djeliću sekunde između stranice koju vidite i prikaza oglasa na zaslonu.

 

Programmatic

je automatiziran način za kupnju medijskog prostora putem digitalnih platformi. Ovaj metod nadomješta tradicionalni direktan način kupnje reklama putem pregovaranja i direktnog naručivanja.

 

Banner

je tipičan format display reklame koji nasuprot tekstualne reklame koristi slike, videozapise i zvuk. Nudimo banere različitih veličina i oblika. Detaljne specifikacije banera možete naći ovdje. Specifičnost banera je to što se plaćaju za 1.000 prikaza i klikovi na njih su besplatni. Takodjer i dugme za pozivanje na akciju koje vam omogućuje privlačenje korisnika (pomoću pojmova kao što su akcija, registracija, više informacija, kupnja, itd.). Baneri su dobri za povećanje svijesti o robnim markama, lansiranje novih proizvoda, marki ili usluga, vrlo su vidljivi i dosežu najbolje pozicije na stranici. Više o baner oglasu možete pročitati ovdje.

 

PPC tekstualna reklama

je tekstualni oglas koji se plaća po kliku, što se vidi iz naziva, gdje je prikaz oglasa besplatan. Prednost PPC oglasa je što sadrži malu sliku i dovoljno prostora za tekst (30 znakova u naslovu + dva puta po 40 u opisu oglasa) u kojem možete predstaviti proizvod i privući pozornost. PPC reklama je također oglas na lijepo dizajniranoj oglasnoj površini gdje se jasno vidi na koju web adresu posjetitelj dolazi, što povećava vjerodostojnost oglasa. Tradicionalno se upotrebljava ciljanje na ključne riječi, no Etarget također nudi i niz drugih ciljanja, uključujući besplatni sedmodnevni retargeting automatski kreiranim banerima od vaših tekstualnih oglasa.

 

Remarketing (retargeting)

je tehnika reklamiranja na internetu zahvaljujući kojoj prikazujemo oglas samo posjetiteljima vaše stranice. Prikazat ćemo oglas na stranicama koje su povezane sa Etarget reklamnim sustavom.

 

Ključne riječi

su pojmovi koji se upotrebljavaju za ciljanje tekstualnih oglasa i oglasa u tražilicama. Ako odaberete ciljanje na ključne riječi, unesite u sustav pojam od jedne ili dve riječi koji opisuje vaš proizvod i interese vaših klijenata. Ovo će nam omogućiti da vašu tekstualnu reklamu postavimo na takve internet stranice koje će vjerojatno biti posjećene od strane vaših potencijalnih kupaca. Preporučujemo da ciljate sa najmanje 20 ključnih riječi, ali optimalni broj je 50 i više.

 

 
Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Kontaktirajte nas. Uvijek smo spremni pomoći vam i odgovoriti na vaša pitanja.
marketing@etarget.hr ili +385 1 34-45-497
Rječnik pojmova
    


Kontakti

ETARGET d.o.o. Boškovićeva 13/A 10 000 Zagreb OIB: 44439025682 MB: 2253054

marketing@etarget.hr

+385 1 34 45 497