KAMPANJA OPTIMIZIRANA NA VIDLJIVOST
Tema viewability je pri kupnji reklama na internetu važna
Od početka internet reklame, oglašavanje se velikim dijelom plaća prema tisuću prikaza.
Međutim, govori se o tisuću učitavanja reklamnog banera na stranicama, ali ova reklama se ne prikazuje uvijek na vidljivom dijelu pri skrolovanju stranice.
Odnos između učitanih reklamnih banera u pregledniku i broja prikaza onih koji su bili na vidljivom dijelu stranice naziva se viewability (vidljivost).
Etarget može mjeriti vidljivost i optimizirati kampanje tako da odnos između plaćenog CPM-a i postignute vidljivosti bude najbolji.
Prepustite našim specijalistima postavljanje i optimiziranje kampanje tako da se vaša reklama pojavljuje u vidljivom dijelu stranice i u isto vrijeme bude usmjerena na odabranu ciljnu skupinu. Sve to uz očuvanje najbolje učestalosti frekvencije i cijene vaše kampanje.
Vašu vidljivost znamo povećati na 55-70%. Minimalni budžet za kampanju je 6 000 kuna bez PDV-a.