INFORMACIJE+385 1 34 45 497

 

CILJANJE PREMA KLJUČNIM RIJEČIMA

 

Iskoristite kontekstualno ciljanje kako biste preciznije došli do svog cilja

Ciljanje prema ključnim riječima je tradicionalna opcija PPC oglasa. Omogućava vam prikazivanje tekstualnih oglasa u člancima koji zanimaju vaše klijente.

article

Ključne riječi ne moraju biti izravno povezane s vašim proizvodima, već i s temama koje slijedi vaša ciljna skupina.

Na primjer, ako su vaša ciljna skupina majke, dobro je ciljati vaš oglas na ključne riječi vezane za zdravlje, obitelj, trudnoću, stanovanje, djecu, kućanstvo, obrazovanje, ljepotu, modu, psihologiju ili životni stil.

Ova kampanja zahteva najmanje 400 kuna bez PDV-a.

 


Kontakti

ETARGET d.o.o. Boškovićeva 13/A 10 000 Zagreb OIB: 44439025682 MB: 2253054

marketing@etarget.hr

+385 1 34 45 497