CILJANJE PREMA KATEGORIJI STRANICA
Povežite svoju robnu marku sa imidžom stranice određene kategorije
Postavljanjem oglasa samo na stranice iz određene kategorije dostižete relevantnu ciljnu skupinu i pozitivno utječete na imidž vašeg proizvoda.
Vaš proizvod i njegovo odredište povezujete sa određenom temom koja je za publiku važna. Na primjer, možete povezati svoj proizvod s kupcima iz svijeta sporta ili iz svijeta automobilizma.
Ciljamo vaše oglase na ručno kategorizovane web stranice. Zahvaljujući tome, vaši oglasi će se prikazivati osobama koje su zainteresirane za određeno područje. Vaš oglas će se prirodno uklopiti u sadržaj stranice i lakše će doći do korisnika, čime dobijate kvalitetniji saobraćaj za vašu stranicu i bolje prepoznavanje vašeg brenda u vašoj ciljnoj skupini.
Kada pokrenemo kampanju, koristimo unaprijed definiran popis relevantnih stranica koji tokom kampanje prilagođavamo specifikacijama proizvoda i potrebama oglašivača dodavanjem novih stranica i uklanjanjem onih koje nisu u potpunosti usklađene.
Pri takvoj strategiji potrebna je svakodnevna optimizacija i veća briga nego pri širokom ciljanju, stoga je cijena za takvu kampanju min. 2 500 kuna bez PDV-a.
Ako ste zainteresirani za ciljanje na stranice, kao što je ciljanje pojedinačno odabranih stranica, postoji i ta mogućnost, a više o tome možete saznati od naših specijalista.