Ako imate pitanja kontaktirajte nas.
Prosječna cijena za klik je individualna.
S obzirom da se cijene licitiraju, cijenu nemojte postavljati direktno već postavite maksimalnu cijenu koju ste spremni odvojiti za jedan klik. Sustav će tako sam promijeniti cijenu da vi platite minimalnu potrebnu a da se limit ne bi prekročio.
Maksimalna cijena je gornja granica koju želite platiti za posjetitelja na određenu ključnu riječ i oglas. Plaćate samo za korisnike koji su posjetili vašu stranicu a prikaz ne plaćate.
Minimalna cijena za klik je za svaku riječ individualna. Konkretne cijene ćete dobiti nakon registracije. Nove riječi koje još nemaju statistike viđenja i klikova imaju minimalnu cijenu za klik 0,25 kn.
U slučaju da je maksimalna cijena za klik kod određene rijeći niža od minimalne cijene riječi, oglas će se prestati prikazivati na ovu riječ.
Da bi idkoristili potencijal riječi vezanih za proizvod je potrebno zadati minimalno 30 ključnih riječi, optimalno više od 50 riječi uz jedan oglas.
Etarget pruža reklamu na internetu. Cilj oglašavanja u Etargetu je sa stranica index.hr, net.hr, tporta.hr, oglasnik.hr i više od 400 drugih dovesti što više potencijalnih klijenata na vašu stranicu.
Riječi vezane za interese kupca upišite u polje „Riječi koje opisuju interese vašeg kupca“ u vašem korisničkom računu.
Djelomičan odgovor ćete naći ovdje kalkulator ispaltivosti.
Što bi trebali znati o kontekstualnoj reklami i Etargetu?
Novi korisnički račun si otvorite registracijom na http://www.etarget.hr/registracija-oglasivaca
Na žalost Etargte možete koristiti samo ako imate webstranicu.
Usluga se naplaćuje prema broju klikova na vaš oglas. To znači da za prikazivanje vašeg oglasa ne plaćate ništa. Osnovna cijena klika je 0,25 kn. Više informacija o cijenama kao i načinu postavljanja ćete naći u cjeniku.
Alat za preporuku ključnih riječi služi za povećanje efektivnosti i dosega kampanje. Pomoći će vam da dodate što više ključnih riječi vezanih za kupca ili za proizvod.
Alat može preporučiti riječi koje su slične riječima koje ste unijeli ili su relevantne prema stranici na koju je usmjeren oglas.
Trebate pomoć s olašavanjem na Etargetu? Tražite detaljne informacije? Nađite odgovore na vaša pitanja u jednoj od sljedećih kategorija.
U slučaju da ne nađete odgovore kontaktirajte nas emailom ili telefonom.
Ciljanje na proizvode je osnovni način ciljanja oglasa Etarget. Na osnovu ključnih riječi vezanih za proizvod će se vaš oglas prikazivati:
1. Uz članke koji su temom slični vašem proizvodu.
2. Ako određenu ključnu riječ potencijalne klijent upiše u pretraživač.
3. Ako određenu ključnu riječ potencijalni klijent traži u katalogu.
Primjer:
Reklamni oglas koji prodaje automobile će se prikazivati uz članke o automobilima.
Cijenu za pojedine ključne riječi određujete u posljednjem koraku kreiranja kampanje. Minimalna cijena za ključnu riječ je 0,25 kn bez PDV-a.
U slučaju da tražite da se oglas prikazuje za sve riječi na konkretnoj poziciji, kliknite na broj pozicije (1 až 5)i sustav će automatski korigirati ponudu.
Idealan oglas bi u prvom redu trebao biti privlacan i atraktivan za vaše potencijalne klijente. Zato bi se njegov sadržaj trebao što više slagati sa uslugom ili proizvodom koji nudite.
Zahvaljujući retargetingu ćete osloviti ljude koji su već posjetili vašu stranicu. Zato ovaj oglas napišite tako da klijente podsjeti na vas i vaše proizvode. Ako imate recimo kampanju na određen proizvod i retarget oglas pišite na isti proizvod.
Ako imate na stranici više retarget kodova (npr. više proizvoda), prilagodite i oglase koji se vežu na ove kodove.
Relevanciju određujemo usporedbom sadržaja članka i ključnih riječi koje je svom oglasu dodao oglašivač. Čim veća sličnost između sadržaja oglasa i ključnim riječima, tim veću šansu ima oglas za prikazivanje uz članak.
Preporuča se dodati minimalno 50 ključnih riječi vezanih za kupca, optimalno je više od 100 riječi na jedan oglas.
Registracija je besplatna. Prije nego što kampanja krene je potrebno uplatiti mnimalnu prvu uplatu 400 kn + PDV.
Osnovna pravila za određivanje cijene:
1. realna cijena neće nikada biti viša od vama određene maksimalne cijene za klik;
2. realna cijena se postavlja tako da se vaš oglas na određenu cijenu postavlja na najvišoj poziciji;
3. realna cijena se postavlja tako da za ovu poziciju plaćate što manje;
4. ako bi realna cijena trebala biti niža od minimalne cijene, biti će postavljena minimalna cijena.
Reklamna mreža je usluga kod koje klijent postavlja reklamu preko jedne usluge i ta relama se prikazuje na više mjesta na internetu. Etarget je reklamna mreža koja može vaše oglase prikazati na više od 400 portala hrvatskog interneta.
1. Jedinstveno postavljanje reklame. Reklamu postavljate na jednom mjestu, a prikazuje se na desetcima ili stotinama stranica.
2. Ciljanje. Reklamna mreža izabire baš ona mjesta gdje se nalaze vaši klijenti.
3. Pregledni izvještaji. Na jednom mjestu ćete naći pregled o stanju vaše reklame.
Kontekstualna reklama je oblik reklame na internetu koja prikazuje reklamu ciljano prema obsegu članaka u internetskim medijima, ili prema interesima čitatelja članaka. Mreža Etarget funkcionira na principu kontekstualne reklame.
Reklamni sustav Etarget preskenira webstranicu internetskog medija, odredi njen obseg i na osnovu toga prikaže reklamu koja je najrelevantnija sadržaju jpojedinih članaka.
Primjer:
Ako je članak u internetskom mediju posvećen sportu uz njega se prikaže reklama za sportsku opremu, prodaju ulaznica na utakmice ili reklama za sportske prijenose na televiziji.
1. Široko pokriće iz jednog mjesta. Kontekstualna reklama zacilja na potencijalne klijente na više mjesta odjednom bez potrebe voditi kampanju za svaku stranicu posebno.
2. PPlaćanje za klijenta. S kontekstualnom reklamom ne trošite novac na ljude koji nemaju interes za vaš proizvod ili uslugu. Prikazivanje kontekstualne reklame je besplatno, plaća se samo za potencijalnog klijenta - znači za klik na oglas.
3. Točni ciljanje. Kontekstualna reklama cilja na potrebe klijenta i prikaže se na mjestima gdje je najveća koncentracija potencijalnih klijenata vaše tvrke.
Žao nam je, u Hrvatskoj nemamo trežilice.
Hoci kontextovú reklamu a reklamu vo vyhľadávačoch spája množstvo spoločných čŕt, obe sú odlišné tak umiestnením, ako aj marketingovými potrebami, ktoré pokrývajú.
1. Platba za klik (pay-per-click, PPC). Inzerent neplatí za zobrazenie reklamy, ale až vtedy, keď potenciálny zákazník klikne na jeho reklamu a dostane sa tak na webstránku.
2. Cielenosť. Reklama vo vyhľadávačoch aj kontextová reklama sú cielené, t.j. na internete vyhľadajú potenciálnych zákazníkov firmy a privedú ich na webstránku.
3. Textový formát. Oba typy reklamy sú vo forme jednoduchého textu, niekedy aj v kombinácii s obrázkom.
1. Aktívne vyhľadávané produkty. Ak surferi aktívne vyhľadávajú slová súvisiace s vašou firmou vo vyhľadávačoch, táto reklama sa postará, aby pri získavaní informácií pred kúpou narazili na vašu firmu.
2. Nie je vhodná na zvyšovanie povedomia o značke. Ak ľudia váš produkt aktívne nevyhľadávajú, mala by byť reklama vo vyhľadávačoch len doplnkom vášho marketingu.
3. Zobrazuje sa vo vyhľadávačoch.
Príklad:
Ak ľudia vyhľadávajú DVD so Celine Dion a váš obchod takéto DVD predáva, mali by ste inzerovať vo vyhľadávačoch a priviesť nakupujúcich na vaše stránky.
1. Zabezpečí nákup aj povedomie o firme. Kontextová reklama okrem získavania aktívnych zákazníkov slúži aj na oslovenie tých, ktorí aktívne nevyhľadávajú váš produkt.
2. Zákazníci sú u konkurencie? Ak sa snažíte získať zákazníkov od konkurencie, musíte ich na svoju ponuku aktívne upozorniť – na to slúži kontextová reklama na stránkach, ktoré vaši potenciálni zákazníci navštevujú.
3. Zobrazuje sa najmä pri článkoch v internetových médiách. Kontextová reklama sa zobrazuje cielene podľa obsahu článkov v internetových médiách, prípadne podľa záujmu čitateľov článkov.
Príklad 1
Banka uviedla novú platobnú kartu. Takýto produkt nie je často vyhľadávaný na internete, na jeho podporu teda banka využije kontextovú reklamu pri článkoch, ktoré číta cieľová skupina banky.
Príklad 2
Kozmetická firma uvedie každý mesiac nové produkty a chce podporiť ich predaj. Cez kontextovú reklamu dlhodobo smeruje návštevníčky ženských portálov na svoje stránky.
Príklad 3
Kuriérska firma je na trhu s vysokou konkurenciou a pre svoj rast chce získať zákazníkov konkurencie. Inzeruje prostredníctvom kontextovej reklamy, pri článkoch, ktoré číta ich cieľová skupina.
PPC alebo platba za kliknutie je forma spoplatnenia kontextovej reklamy a reklamy vo vyhľadávačoch.
Inzerent neplatí za zobrazenie reklamy, ale až vtedy, keď potenciálny zákazník klikne na jeho reklamu a dostane sa tak na firemnú webstránku.
Iné názvy: pay-per-click, CPC, cost-per-click
Pojem cielená reklama sa najčastejšie používa ako zastrešujúci pojem pre dve príbuzné formy reklamy – reklamu vo vyhľadávačoch a kontextovú reklamu. Obe formy sú nástrojom na získavanie cielenej návštevnosti, preto slovo cielená reklama.
Aký je rozdiel medzi reklamou vo vyhľadávačoch a kontextovou reklamou?
Webstránka nie je len prezentáciou na internete. Výrazne sa môže podieľať aj na získavaní nových zákazníkov.
Množstvo ľudí vyhľadáva informácie pred nákupom práve na internete. O nákupe často rozhodne to, či nájdu práve vašu stránku, alebo stránku konkurencie. Informácie poskytnuté na vašej webstránke vzdelávajú zákazníkov, zvyšujú lojalitu k firme a jej produktom, či službám.
Kľúčové slová sú výrazy, ktoré slúžia na cielenie kontextovej reklamy a reklamy vo vyhľadávačoch. Kľúčové slová určujú, kde sa zobrazí vaša reklama.
Etarget používa dva druhy kľúčových slov:
a) slová opisujúce produkt inzerenta (produktové slová);
b) slová opisujúce zákazníka (zákaznícke slová).
CTR (z angl. Click Through Rate, miera prekliku) je medzinárodne používaný štandard merania kontextovej reklamy. Uvádza sa zvyčajne v percentách a odpovedá na otázku: „Koľko percent ľudí, ktorí videli moju reklamu, na reklamu aj kliklo?“
Príklad:
CTR 0,3 znamená, že z tisíc zobrazení reklamy na ňu klikli traja užívatelia.
Pri reklame vo vyhľadávačoch ani pri kontextovej reklame neplatí inzerent za jej zobrazenie. Zaplatí až vtedy, keď na jeho reklamu niekto klikne.
Stačí sa zaregistrovať na www.etarget.sk/registracia-inzerenta.
Reklama Etarget sa zobrazuje vo forme krátkych textových odkazov na inzerentov produkt alebo službu. Jej cieľom je priviesť na webstránku cielene vybranú skupinu potenciálnych zákazníkov.
1. Čo chcete povedať?
2. Komu to chcete povedať?
3. Koľko na to máte?
4. A nakoniec – dalo by sa to povedať ešte lepšie?
Reklama Etarget sa zobrazuje na viac ako 1 000 slovenských internetových médiách, komunitných stránkach, vyhľadávačoch, katalógoch a záujmových stránkach.
Zoznam partnerských stránok spoločnosti Etarget
Prostredníctvom Etargetu je možné inzerovať v deviatich európskych krajinách.
Zoznam krajín: (po kliknutí na meno krajiny sa vám otvorí stránka Etargetu v tejto krajine)
1. Poľsko
2. Slovensko
3. Česko
4. Maďarsko
5. Chorvátsko
6. Srbsko
7. Rumunsko
8. Bulharsko
9. Rakúsko
Pre dobré cielenie kampane je vhodné poznať všetky spôsoby, ako Etarget cieli.
1. Produktové cielenie. Cielenie, ktoré je zamerané na produkt. Používa sa rovnako pri článkoch ako aj vo vyhľadávačoch.
2. Zákaznícke cielenie. Rozšírený spôsob cielenia reklamy pri článkoch.
3. Všeobecné odkazy. Vhodné pre širší zásah napríklad na komunitných stránkach.
Pri cielení v Etargete využívate kľúčové slová.
Systém Etarget automaticky analyzuje články, pri ktorých sa nachádzajú reklamné plochy Etarget. Etarget porovná článok s ponukou inzerentov a k článku umiestni tie najvhodnejšie reklamy. Celý tento proces trvá len niekoľko milisekúnd.
Odkaz pre daný článok vyberá Etarget spomedzi niekoľko desiatok inzerentov aukčným spôsobom. Pri výbere Etarget zohľadňuje najmä tri faktory:
1. Relevancia
Najdôležitejším faktorom, ktorý určuje to na ktorej pozícii sa váš odkaz zobrazuje, je relevancia vašich kľúčových slov. To znamená, že ak užívateľ hľadá "životné poistenie" zobrazia sa najprv klienti, ktorí inzerujú na spojenie "zivotne poistenie" a až potom klienti, ktorí inzerujú čisto na slovo "poistenie".
2. Cena a CTR
Čím kvalitnejší je váš odkaz (vyššie CTR) a čím viac ste ochotní zaplatiť za jedno klinutie, tým vyššie (vyhľadávač) a častejšie (kontext) sa váš odkaz zobrazí.
V prípade, že na rovnaké kľúčové slovo inzeruje viacero klientov, vyberajú sa ich odkazy podľa ceny, ktorú sú ochotní platiť za klik vynásobenú normalizovaným CTR pre daný odkaz a slovo.
Pri odkazoch pod článkami sa namiesto normalizovaného CTR používa na určovanie kvality relevancia daného odkazu a slova k článku.
3. Čas
V prípade, že vyššie spomenuté faktory sú identické, rozhoduje o pozícii odkazu čas aktivácie odkazu. Odkaz je aktivovaný v momente keď je na vašom konte kladný kredit. Skôr aktivované odkazy sa zobrazujú vyššie.
Cieľom Etargetu je zobraziť internetovému surferovi obsah, ktorý ho zaujme. Vysokú váhu pri výbere inzerátov má preto relevantnosť reklamy (kľúčových slov) k článku, rovnako aj kvalitne napísaný odkaz, ktorý zaujme potenciálnych zákazníkov (CTR).
Kvalitný odkaz zníži sumu, ktorú v Etargete miniete. Nekvalitný odkaz a nevhodné kľúčové slová cenu reklamy zvyšujú.
Ak je relevancia konkurenčných odkazov podobná, následne rozhoduje cena.
CTR (z angl. Click Through Rate, miera prekliku) je medzinárodne používaný štandard merania kontextovej reklamy. Uvádza sa zvyčajne v percentách a odpovedá na otázku: „Koľko percent ľudí, ktorí videli moju reklamu, na reklamu aj kliklo?“
Príklad:
CTR 0,3 znamená, že z tisíc zobrazení reklamy na ňu klikli traja užívatelia.
Pri reklame vo vyhľadávačoch ani pri kontextovej reklame neplatí inzerent za jej zobrazenie. Zaplatí až vtedy, keď na jeho reklamu niekto klikne.
Etarget sleduje úspešnosť odkazu pri článkoch. V prípade, že odkaz má vysoké CTR (značí, že je pre dané publikum zaujímavý), umiestňuje sa pri článku častejšie.
1. Ak niekto na internete číta článok, ktorého obsah je možné popísať vašim kľúčovým slovom, zobrazí sa váš odkaz.
2. Ak niekto zadá do vyhľadávača vaše kľúčové slovo, zobrazí sa mu váš odkaz (platí iba pre slová popisujúce váš produkt).
Do poľa „Slová popisujúce váš produkt“ v inzerentskom konte Etarget zadajte:
Príklad:
Pre odkaz „Zariadime vašu kanceláriu“ napríklad použite slová: kancelársky nábytok, vybavenie kancelárie, kancelárska výbava, nábytok office, firemný nábytok, zariadenie kancelárie...
Produktové slová zadajte do poľa „Slová popisujúce váš produkt“ vo vašom inzerentskom konte Etarget.
Nástroj na vyhľadávanie príbuzných kľúčových slov
Zákaznícke cielenie je rozšíreným spôsobom cielenia reklamných odkazov Etarget. Zákaznícke slová sú dôležité pre získanie širšieho záujmu, pre zvýšenie počtu návštevníkov na firemnú webstránku.
Reklamný odkaz cielený prostredníctvom zákazníckych slov:
Príklad:
Na základe produktových kľúčových slov sa odkaz predávajúci autá bude zobrazovať pri článkoch o autách.
Na základe zákazníckych kľúčových slov sa odkaz predávajúci autá bude zobrazovať aj pri článkoch nesúvisiacich s motorizmom, no navštevovanými cieľovou skupinou inzerenta. V prípade športového auta napríklad pri článkoch:
Pri voľbe zákazníckych kľúčových slov myslite na to, pre koho je určený váš produkt a čo títo ľudia na internete čítajú, aké sú ich záujmy.
Príklad:
Odporúča sa však cieliť na užšie skupiny zákazníkov. Šetríte tak peniaze a zásah je presnejší.
Príklad:
Odkazy sa na základe zákazníckych slov zobrazujú výlučne pri článkoch. Nezobrazujú sa vo vyhľadávačoch ani v katalógoch.
Reklamné odkazy sa na základe produktových slov zobrazujú pri článkoch tematicky príbuzných k odkazu inzerenta. Aj produktové slová sa teda musia tematicky viazať k samotnému reklamnému odkazu.
Zákaznícke slová slúžia na rozšírenie zásahu reklamy. Odkazy sa nemusia zobrazovať tematicky k obsahu článku, zobrazujú sa všade tam, kde je cieľová skupina inzerenta.
Príklad:
Reklama predajcu bicyklov sa na základe produktových slov ako „bicykel, horský bicykel, cyklistika“ bude zobrazovať tematicky pri článkoch venovaných cyklistike.
Na internete sa však vyskytuje iba málo článkov o cyklistike, kým záujem o horské bicykle má oveľa širší okruh ľudí.
Zákaznícke slová umožňujú predajcovi bicyklov inzerovať pri článkoch, ktoré číta jeho cieľová skupina, aj keď to nie sú články o cyklistike. Využije slová ako „beh, plávanie, volejbal,“ pre fanúšikov športu, alebo slová ako „IT, notebook, mobil“ pre fanúšikov technológií, ktorí tiež môžu byť zákazníkmi tejto firmy.
Všeobecné zobrazovanie odkazu vám zabezpečí viac zobrazení odkazu a viac návštevníkov, avšak bez možnosti určiť, na ktorých web stránkach sa zobrazí.
Príklad:
Všeobecné cielenie využije firma so širokou škálou zákazníkov (napríklad lyžovanie či letné dovolenky oslovujú širokú populáciu).
Pozrite si finančné odporúčania o vhodnom mesačnom rozpočte pre vašu firmu.
Maximálnu čiastku si určujete vy. Cena služby nepresiahne váš finančný vklad alebo sumu, ktorú si v systéme nastavíte ako mesačné maximum.
Taktiež limitom pre maximálnu sumu je reálny záujem užívateľov internetu o vami ponúkané produkty, t. j. ak užívatelia internetu "nepreklikajú" vami určenú čiastku, zostávajúci kredit sa vám presunie do ďalšieho obdobia.
V Etargete nie ste viazaný ani na obdobie, ani na preinzerovanú sumu. Jediné obmedzenie sa vzťahuje na minimálnu výšku prvej platby (dobitie kreditu), čo je 60 € bez DPH. Minimálna výška každej nasledovnej platby je 30 € bez DPH.
Maximálna cena je horná hranica ceny, ktorú ste ochotní platiť za návštevníka na dané kľúčové slovo a odkaz. Platíte iba za návštevníkov privedených na vašu stránku, za zobrazenie reklamy neplatíte.
Maximálna cena za návštevníka, ako aj celkové prostriedky minuté v Etargete by mali byť kompenzované vyšším ziskom. Efektom môžu byť priamo objednávky prostredníctvom web stránky, alebo zvýšené povedomie o vašej firme, či vašich produktoch v okruhu potenciálnych zákazníkov. Primeraná cena za kliknutie je individuálna - podľa produktu a kvality web stránky.
Maximálnu cenu si nastavíte v pravom stĺpci vo vašom konte.
Následne v tabuľke uvidíte, na ktorom mieste sa váš odkaz zobrazí. Poradie sa určuje na základe toho, akú cenu ponúka vaša konkurencia a aké kvalitné má odkazy.
Ceny pre jednotlivé kľúčové slová môžete nastaviť po kliknutí na odkaz "Kľúčové slová", ktorý sa nachádza pod každým odkazom.
Keďže ceny slov sa určujú v aukcii, cenu nenastavujete priamo, ale cez zadanie maximálnej ceny, ktorú ste ochotní platiť za jeden klik. Systém už potom automaticky upravuje cenu vašich slov tak, aby tento limit neprekročili a aby ste za každé kliknutie platili minimum.
Ceny jednotlivých slov môžete zistiť po prihlásení alebo bezplatnej registrácii do Etargetu.
CTR (Click Through Rate – miera prekliku) je pomer kliknutí a videní. To znamená, že ak váš odkaz bol zobrazený 100-krát a zaznamenal 3 kliknutia, je jeho CTR 3 %.
Keďže Etarget odkazy sa zobrazujú na rôznych pozíciách (1 až 5) a vyššie pozície majú všeobecne vyššie CTR je potrebné pri výpočte kvality odkazu brať v úvahu aj pozíciu, na ktorej sa nachádza. Toto rieši normalizované CTR, ktoré odzrkadľuje reálnu kvalitu odkazu.
Konkrétny príklad výpočtu ceny kliknutia pre troch inzerentov (A, B, C), ktorí inzerujú na rovnaké slovo
Klient Max. cena za klik NCTR Skóre Pozícia Min. cena za klik Reálna cena za klik
A 5.70 Sk 3.0% 17.1
(5.70 * 3.00) 1. 0.80 Sk 13.0 / 3 + 0.1 = 4.4 Sk
B 10.00 Sk 1.3% 13.0
(10.00 * 1.30) 2. 2.70 Sk 10.4 / 1.3 + 0.1 = 8.1 Sk
C 2.60 Sk 4.0% 10.4
(2.60 * 4.00) 3. 0.50 Sk min = 0.50 Sk
Vysvetlenie:
Pozícia odkazu je určená podľa skóre (Keďže všetci traja klienti inzerujú na rovnaké slovo, relevancia je rovnaká a záleží len na skóre). Skóre je vypočítané ako násobok maximálnej ceny za klik a NCTR. Vidieť, že klient A má najvyššie skóre a preto jeho odkaz sa zobrazí na prvej pozícii.
Minimálna cena za klik sa odvíja od NCTR. Na príklade vidieť, že klienti s vysokým NCTR majú minimálnu cenu za klik nižšiu ako klient B, ktorý má NCTR oproti konkurentom NCTR značne nižšie. Reálna cena je vypočítaná ako podiel skóre najbližšej konkurencie a NCTR + minimálne prihodenie, ktoré je 0,1 Sk. Táto cena zodpovedá cene potrebnej na minimálne prekonanie skóre najbližšieho konkurenta.
Keďže za tretím klientom sa nenachádza žiadna konkurencia, jeho cena za kliknutie sa nastaví na minimálnu cenu za klik, ktorá je v jeho prípade 0,50 Sk (vďaka vysokému NCTR).
Etarget ponúka možnosť určiť časový rozvrh zobrazovania odkazov. Časový rozvrh zabezpečí, aby sa vaše odkazy zobrazovali iba v určitom, vami určenom čase.
Aby sa odkazy zobrazovali iba v určitý čas, je potrebné nastaviť presné intervaly v tabuľke. V čase, kedy sa odkazy nemajú zobrazovať, budú automaticky pozastavené.
Túto možnosť odporúčame využiť najmä vtedy, ak chcete, aby vás zákazníci kontaktovali. Je zbytočné, aby reklama bežala vtedy, keď nikto nie je v kancelárii.




